fredag 28 mars 2014

Agia Apostoli


I morse tog jag med mig mina nya armband och gick ner mot stranden för att fota dem. Jag tycker nog att fotona på smycken blir bäst så. Färgerna verkar komma fram bättre också än när jag provar att ha dem på tyg eller papper. Jag bara måste visa er mimosaträden som kantar vägen ner mot stranden. Det är SÅ pampigt med allt det gula.

Också några strandbilder på armbanden. (Dessutom "råkade" jag sälja några av dem på vägen...)




Ha en härlig helg alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Birgitta i Umeå28 mars 2014 kl. 13:48

    Dom vackra smyckena gör sig VÄLDIGT fint på dom vackra stenarna. Och det blå havet i bakgrunden. Det blir säkert många som vill köpa i din web-shop. Jag själv har ju ett antal av dina saker redan. Och snart tar jag fram nyckelringen där det står STUGAN på.. 1 maj har färjan sin premiärtur ut till skäret. Men dessförinnan tar vi en 11-dagarstur till Kreta!!
    Mimosa är såååå vackert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du ta en tripp till mig den här gången :) Ja, det är verkligen vackert med mimosan!

      Radera