tisdag 28 maj 2013

Uppdatering från mig!


Glatt överraskad blev jag när mina bästa vänner Neta och Lotta dök upp i butiken i fredags med Retsinaflaskan i högsta hugg och ropar -Har du några glas? Dagarna bara rullar på. Jag är ju i butiken hela dagen och det börjar bli lite mer fart nu. På kvällarna kommer vännerna och vi dricker Retsina med Sprite.
Bästa pizzerian - Il forno - fick ett besök av oss också. De har underbara sallader och supergod pizza så gör gärna ett besök där när ni vill göra ett litet uppehåll från grekisk mat. Tyvärr så ser området ganska dött ut nu. De ligger ju där uppe där jag hade butiken förr och nu så är det ju bara de som har öppet kvällstid. Dagtid finns ju bageriet också. Men jag är ju borta. Minimarketen är borta. Och Center som öppnade bredvid mig stängde ju också i slutet av säsongen. Så det ser lite öde ut. 


Den här salladen bara måste ni prova. Sallad, avocado, roquefort och en underbar dressing på vad jag TROR senap, honung och balsamvinäger och toppad med hackade valnötter. 

4 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut! Ha en bra sommar och hoppas att kunderna hittar din fina butik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla! Ha 1en bra sommar du också!

      Radera
  2. Vill bara meddela att smyckena jag köpte till min livskärlek blev oerhört uppskattade. Nu är det bara dags att göra något för oss män.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att hon blev glad! Men när det gäller herrsmycken får du nog hjälpa mig och säga VAD vill ni män ha? :)

      Radera